خبر فوری
هرمزبان:رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته و مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر انحراف اتوبوس در محور هندیجان-ماهشهر خبر داد.

شش کشته و مجروح نتیجه انحراف اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲۷ بهمن ماه، گزارش انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور هندیجان_ماهشهر به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی بیان داشت: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

میرخشتی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر مرد جان باخت و ۵ نفر دیگر از جمله ۳ مرد، یک زن و یک کودک مصدوم شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان اذعان داشت: مصدومان حادثه بوسیله آمبولانس‌های مرکز به بیماستان حاجیه معرفی شهرستان ماهشهر انتقال یافتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید