خبر فوری

در دهه فجر امسال320 مددجوی هرمزگانی به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جلیل تراهی قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و آموزشی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، سیاحتی باهدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی و ایجاد نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای تحت حمایت است.

وی افزود: 320 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در دهه مبارک فجر سال جاری به مشهد مقدس اعزام‌ شدند و به مدت سه روز مهمان امام رضا (ع) بودند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه اغلب افراد اعزام‌شده، جزء زائر اولی‌ها هستند، افزود: مددجویان اعزامی شامل 280 نفر از مادران، دختران و 40 نفر از دانش‌آموز پسر تحت حمایت بودند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شدند.

تراهی با اشاره به اینکه مددجویان علاوه بر زیارت از برنامه‌های آموزشی هم بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در اردوها ازجمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با رویکرد پرورشی است که زمینه برای رشد ایمانی و اعتقادی، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی برای مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند. / شبستان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید