خبر فوری

آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون وزنه‌برداری از فردا

– اخبار ورزشی –

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم، با توجه به اینکه دهه اول اردیبهشت‌ماه دوره چهار ساله ریاست علی مرادی به اتمام خواهد رسید، از فردا (سه‌شنبه) ثبت‌نام از کاندیداهای این فدراسیون آغاز خواهد شد.

نامزدها می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 15 به مدت 10 روز کاری با حضور در محل دبیرخانه فدراسیون وزنه‌برداری برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کنند. محسن بیرانوند دبیر فدراسیون مسئولیت ثبت‌نام از کاندیداها را برعهده دارد.

از جمله مقررات شرکت در انتخابات دارا بودن شرایط سنی 30 تا 70 سال و داشتن مدرک فوق‌لیسانس یا مدرک معادل و… است. طبق اساسنامه، 5 روز بعد از دریافت پرونده افراد، صلاحیت آنها برای شرکت در انتخابات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هنوز زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری اعلام نشده است.

بیرانوند: رابطه ما با هیئت وزنه‌برداری خوزستان حسنه می‌ماند/ حرف کیانوش رستمی درست است

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید