خبر فوری

پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با قرائت قطعنامه در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی و شهید پرور هرمزگان پایان یافت.

در پایان راهپیمایی امروز قطعنامه‌ای با هشت بند، درحفظ و حراست از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی خوانده شد و راهپیمایان با سردادن تکبیر بند‌های آن را تایید کردند.

در این قطعنامه آمده است:ملت مقتدر و سلحشور ایران اسلامی همچنان رژیم سفاک آمریکا را طاغوت اعظم و تجسم عینی شرارت،خشونت،رذالت،بحران سازی و جنگ افرینی در دنیا دانسته و به عنوان مطالبه جدی از مسئولین و مقامات اجرایی کشور،عبرت آموزی از مذاکرات موسوم به برجام و بد عهدی های شیطان بزرگ در طول چهار دهه گذشته،بی اعتمادی به وعده ها و برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه کشورهای اروپایی را خوستاریم.

دربخش دیگری از  این قطعنامه آمده است: ما تقویت روزافزون بنیه دفاعی – موشکی و راهبردهای بازدارندگی ایران اسلامی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت های صلح آمیز هسته ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات کشور تبعیت بی چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت ، مقاومت مقتدرانه و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده خواهی های شیطان بزرگ آمریکا را خواهانیم.

در این قطعنامه همچنین  بر ضرورت شجاعت ،عقلانیت و نهراسیدن از توپ و تشر و یاوه گویی های دولت مردان آمریکایی و اروپایی تاکید شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید