خبر فوری

تکنسین‌های تجهیز شده با کوله های امدادی در بین مردم مستقر می شوند

 مدرسی رییس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از اجرای تمهیدات مرکز مدیریت حوادث استان کرمانشاه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: کلیه نیرو‌ها  در  آماده باش  هستند.

وی با اشاره به  بکارگیری ۹۰ نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی در روز راهپیمایی جهت پوشش امدادی گفت: ۲۰ تیم دونفره از تکنسین‌ها با یک نفر از کادر درمانی بیمارستانی در بین مردم با کوله‌های امدادی تجهیز شده جهت امداد رسانی سریع و به موقع  مستقر می شوند.

 مدرسی افزود: بکارگیری ۲۲ دستگاه آمبولانس در ۱۳ شهرستان استان ،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس درمسیر تردد راهپیمایی کنندگان، ۴ دستگاه موتورلانس جهت امداد رسانی سریع درمکان‌های ازقبل مشخص شده در این روز در نظر گرفته شده است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه  با اشاره به  مستندسازی از خدمات اورژانس ۱۱۵ توسط روابط عمومی مرکز گفت:تهیه کارت شناسایی جهت کلیه پرسنل شرکت کننده درمراسم ، آموزش توجیحی پرسنل شرکت کننده در مراسم ،اعلام آمار مراجعین به آمبولانس‌های اورژانس به EOC دانشگاه ومتعاقبا به EOC وزارت بهداشت از دیگر اقداناتی است که در 22 بهمن ماه اجرا می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید