خبر فوری

فرجام دانش: بی احتیاطی باعث غرق شدن یک جوان در بندرعباس شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،فرجام دانش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، به حادثه غرق شدن یک جوان در سواحل بندرعباس اشاره کرد و افزود: این حادثه ساعت 17 و 21دقیقه بعد از ظهر روز گذشته(هشتم مرداد ماه) به آتش نشانی اعلام شد که نیروهای امدادی ساعت 17 و 24 دقیقه خود را به محل آن واقع در بلوار ساحلی روبروی خیابان دلگشا رسانده و عملیات را آغاز کردند.

وی از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در ساحل بندرعباس توسط غواصان آتش نشانی با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد و گفت: به دلیل توفانی بودن هوا و متلاطم بودن دریا عملیات جستجو به سختی و کندی پیش رفت و جسد این جوان 20 ساله حدود ساعت 19 و دو دقیقه کشف و به ساحل منتقل شد.

دانش با بیان اینکه هویت جوان غرق شده هنوز شناسایی نشده، اضافه کرد: شنا و ورود به دریا توسط این جوان در شرایطی که به دلیل وجود توفان و شرایط بد جوی حتی اسکله نیز تعطیل و شناورها اجازه تردد نداشتند، فراتر از بی احتیاطی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید