خبر فوری

ساعات بازدید از موزه ژئوپارک جهانی قشم افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت:  این افزایش ساعت کاری به دلیل استقبال بالای گردشگران برای بازدید از اماکن دیدنی این جزیره در دهه مبارک فجر صورت گرفته است.

به گفته وی، ساعات بازدید از این موزه در راستای مهمان نوازی مردم خونگرم جزیره و خلق لحظاتی علمی و خاطره انگیز برای گردشگران به مدت 10 روز افزایش یافته است.

امری کاظمی تاکید کرد: روز دوشنبه 22 بهمن ماه به منظور حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم جزیره و گردشگران در راهپیمایی بزرگ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، موزه ژئوپارک جهانی قشم در شیفت کاری صبح تعطیل بوده و از ساعت 12 ظهر آماده ارایه خدمات خود به بازدیدکنندگان می باشد.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم ادامه داد: این موزه، مجموعه‌ای غنی از گنجینه‌های طبیعی است که طی سال‌های تأسیس سازمان منطقه آزاد قشم گردآوری شده‌اند و قشم و زیست بوم آن  را در ابعادی کوچک، به بازدیدکنندگان می شناساند.

یادآور می شود، گردشگران جزیره قشم می توانند از موزه ژئوپارک شهر قشم در طبقه زیرین مجتمع ستاره دیدن کرده و با مشخصات بیش از یک هزار قطعه انواع آبزیان، 300 قطعه پرنده، 900 قطعه بندپایان و خزندگان، 400 قطعه انواع حشرات و همچنین 900 قطعه از حیوانات خشکی زی تاکسیدرمی شده موجود در این موزه آشنا شوند.

دیدن کوچک ترین پستاندار دنیا “حشره خوار کوتوله” با حدود 2 گرم وزن و بزرگ ترین پستاندار دنیا یعنی”نهنگ گوژ پشت” با 45 تن وزن در کنار یکدیگر در موزه ژئوپارک قشم امکان پذیر است. /برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید