خبر فوری

تیراندازی در آمریکا بازهم تلفات گرفت / ۳۰ کشته و زخمی در 24 ساعت گذشته

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا اعلام کرد: ۵۰ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست‌کم ۱۲ تن کشته و ۱۸ نفر زخمی شده اند.

۲۲ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی ۲۴ ساعت پنجشنبه تا جمعه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۱۱۶ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۸ نفر کشته و ۵۱ نفر زخمی شده اند. ۴۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۶۶ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۰ نفر کشته و ۶۹ نفر زخمی شده‌اند.

با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آن‌ها کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز یکشنبه منتشر می‌شود.

به گزارش مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، ۱۰۰۹ مورد تیراندازی در یک هفته اخیر (۱۳ تا ۲۰ بهمن) گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۲۵۴ نفر کشته و ۴۵۹ نفر زخمی شدند. ۴ تن از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر ۱۱ سال هستند و ۵۰ نفر نوجوانان کمتر از ۱۷ سال می‌باشند.

در این مدت ۶ مورد تیراندازی به جمع، ۳۶ مورد حمله به منازل و ۱۹ مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و ۲۱ مورد تیراندازی غیرعمدی ثبت شده است.

همچنین، ۵۴۷۵ مورد تیراندازی از ابتدای سال ۲۰۱۹ به ثبت رسیده است که در نتیجه آن‌ها ۱۴۸۱ نفر کشته و ۲۶۰۵ نفر زخمی شده‌اند. ۵۵ تن از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر ۱۱ سال هستند و ۲۴۹ نفر نوجوانان کمتر از ۱۷ سال می‌باشند.

در این مدت ۳۵ مورد تیراندازی به جمع، ۲۱۶ مورد حمله به منازل و ۱۳۵ مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و ۱۶۲ مورد تیراندازی غیرعمدی ثبت شده است. /باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید