خبر فوری

بهره برداری و آغاز عملیات ۴۳ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با حضور استاندار هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ برای اجرای این طرح‌ ها ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات بخش دولتی و خصوصی هزینه شده است.

نوسازی کارخانه آرد و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرعباس، ساختمان گمرک منطقه انرژی بر پارسیان، کارخانه آجر در سیریک، واحد عمل آوری و بسته بندی آبزیان در روستای درتوجان از مهمترین این طرح‌ هاست که به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات ساخت سیلوی ۵۰ هزار تنی کارخانه آرد بندرعباس، واحد تولید روغن و بازیافت لاستیک در بندرعباس، کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی در رودان، ناحیه صنعتی جرون و فرآورده‌های نفتی در غرب بندرعباس، توسعه شهرک صنعتی میناب، کارگاه فرش بافی بشاگرد و ناحیه صنعتی حاجی آباد آغاز شد.

با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال هشت هزار و ۳۵۹ نفر در استان فراهم می‌ شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید