خبر فوری

افتتاح میزخدمت الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ باحضور دکتر یزدانی مدیر کل دفتر فناوری واطلاعات استانداری ،جهانگیری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی وامور حقوقی استانداری هرمزگان در ایام الله دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت الکترونیکی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان افتتاح ومورد بهره برداری قرارگرفت.

دراین مراسم داریوش باقرجوان مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان ضمن تبریک طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: حوزه فعالیتهای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای بسیار گسترده ومتنوع است که باید جهت آسان سازی وارائه خدمات به استفاده کنندگان سریعتر وباکمترین تماس اداری وصرف هزینه به آن پرداخته شود.

باقر جوان افزود:دراجرای ماده 17تصویب نامه شماره 1127128مورخ 28/12/97 شورای عالی اداری باعنوان "حقوق شهروندی درنظام اداری"وجلوگیری از تضییع حقوق شهروندان وتکریم ارباب رجوع ، این اداره کل نسبت به راه اندازی میز خدمت "حضوری والکترونیکی " اقدام نموده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان تصریح کرد:ارائه خدمات حضوری والکترونیکی در ادارات تابعه شهرستانها درحال انجام است اما بایدبیشتر تقویت شوند تا دراسرع وقت نسبت به ارائه خدمات بهتربه مراجعه کنندگان باسرعت بیشتری صورت پذیرد.

در ادامه بابایی رئیس اداره فناوری واطلاعات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای در خصوص نحوه ارائه میز خدمت  الکترونیکی توضیحات  لازم ارائه نمودند

دراین مراسم دکتر یزدانی  وجهانگیری ضمن رونمایی وافتتاح سیستم میز خدمت الکترونیکی از نحوه ارائه میز خدمت حضوری به مراجعه کنندگان بازدید نموده وازاقدامات مطلوب این اداره کل قدردانی کردند.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید