خبر فوری

سرهنگ علی اسفندانی: تصادف خودرو تویوتا با شتر در هرمزگان شش نفر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سرهنگ علی اسفندانی پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 21 و 30 دقیقه شب گذشته (ششم مردادماه) در محور سیریک- میناب اتفاق افتاد که این حادثه منجر به مصدوم شدن شش نفر شد.
وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان به صورت سطحی درمان و سه نفر دیگر بستری شدند.
سرهنگ اسفندانی تصریح کرد: براساس ارزیابی کارشناسان انتظامی، علت تصادف، توجه نکردن راننده به جلو بوده است.
فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره به خطر ورود شترها به خیابان در شب که بارها منجر به بروز حوادث تلخ رانندگی شده، گفت: بحث ورود شترها به سطح خیابان ها در شب موضوعی است که بار ها توسط پلیس راه پیگیری شده، اما متاسفانه توجه لازم صورت نگرفته است.
لازم به ذکر است، تعداد مجروحان این حادثه در حالی از سوی پلیس راه هرمزگان شش نفر اعلام شده، که سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر این تعداد را 17 نفر اعلام کرده است.
براساس آنچه در خبر خبرگزاری های مختلف اعلام شده، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: ساعت 21 شب گذشته (ششم مردادماه) یک دستگاه تویوتا با 17 سرنشین، با یک نفر شتر در هرمزگان برخورد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه در جاده سیرک -میناب- روستای گروک اتفاق افتاد.
سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: 17 سرنشین تویوتا حادثه دیده، دچار جراحت شده اند که پنج نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شده و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید