خبر فوری

دانشجویان از مناطق راهیان نور دریایی بازدید کردند

– اخبار فرهنگی –

عبدالرسول کاتبی دبیر قرارگاه راهیان نور دریایی بسیج و سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از بازدید دانشجویان دانشگاه علم صنعت از مناطق دریایی خبر داد و گفت: 200 دانشجوی دانشگاه علم صنعت با حضور در استان هرمزگان از منطقه یکم دریایی سپاه و ارتش, پالایشگاه ستاره خلیج فارس, کارخانه‌های مختلف استان و اسکله شهید رجایی بازدید کردند.

وی افزود: به علت وجود شرایط نامساعد جوی در دریا امکان بازدید این دانشجویان از جزایر تنب بزرگ و بوموسی فراهم نشد.

کاتبی همچنین از بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از جزیره هرمز خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در قالب کاروانی 40 نفره با حضور در استان هرمزگان و بازدید از چندین مرکز علمی و تحقیقاتی از یادمان شهدا در جزیره هرمز و قلعه پرتغالی ها بازدید کردند.

ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور آغاز شد

دبیر قرارگاه راهیان نور دریایی بسیج و سپاه بیان کرد که کاروان جداگانه‌ای شامل 120 نفر از فرهنگیان کشور در قالب بسیج فرهنگیان از چندین مرکز علمی و تحقیقاتی استان هرمزگان و جزایر تنب بزرگ و بوموسی بازدید کردند.

کاتبی اظهار کرد که در این سفر‌های دریایی، فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی را برای زائران روایت می‌کنند.

انتهای‌پیام/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *