خبر فوری

طغیان رودخانه شریفی وباغان جاده جاسک به میناب وبشاگرد را مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد رادمهرفرماندار جاسک با اشاره به بارندگی‌های ظهر دوشنبه در دامنه و ارتفاعات شهرستان بشاگرد و جاسک گفت: این بارندگی‌ها سبب جاری شدن سیلاب و رودخانه‌ها در دامنه این ارتفاعات شده است.

رادمهر بیان داشت:بر اثر این بارندگی‌ها دو رودخانه شریفی و باغان طغیان کرده و سبب مسدود شدن محور جاسک به بشاگرد و جاسک به میناب شده است.

فرماندار جاسک با تاکید به رانندگان در حال تردد در این دو محور گفت: راننده‌ها نهایت صبر را داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

رادمهر عنوان کرد: در پی بارندگی‌های ظهر امروز اکثر رود خانه‌ها جاری شده است و این دو محور مسدود شده اند که نیرو‌های راهداری آماده برای بازگشایی این دو محور هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید