خبر فوری

میناب رکورد دار بیشترین بارندگی در هرمزگان/میزان بارندگی سامانه اخیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آخرین میزان بارندگی سامانه اخیر در ایستگاه های هواشناسی استان هرمزگان به شرح ذیل است:

این میزان بارندگی در ایستگاه‌های هواشناسی استان هرمزگان تا ساعت ۰۶:۳۰ صبح به وقت محلی دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۷ است.

میناب ۷۰.۷ میلیمتر
قشم فرودگاهی ۳۹ میلیمتر
رودان ۳۵.۴ میلیمتر
بشاگرد ۳۲.۸ میلیمتر
بندرلنگه ۳۲.۸ میلیمتر
قشم دریایی ۲۳.۴ میلیمتر
حاجی آباد ۲۱ میلیمتر
کیش ۱۷.۱ میلیمتر
جاسک ۱۶.۶ میلیمتر
بوموسی ۱۴.۳ میلیمتر
پارسیان ۱۳.۵ میلیمتر
بستک ۱۱.۶ میلیمتر
لاوان ۵ میلیمتر
جزیره سیری ۵ میلیمتر
بندرعباس ۲.۹ میلیمتر
بندرخمیر ۱ میلیمتر

مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:با ماندگاری سامانه فعال بارشی در مناطق شرقی استان تا ساعات بعد از ظهر امروز همچنان در مناطق شرقی استان رگبار و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود:با خروج موج بارشی از مناطق غربی و مرکزی طی امروز تنها در مناطق شرقی استان همچنان تا ساعات بعدازظهر با شدت کمتر رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود که به تدریج از اواخر امشب شاهد خروج کامل موج بارشی از استان خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید