خبر فوری

نمایشگاه آب و آیینه در جاسک گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاهی با نام آب و آیینه در جاسک گشایش یافت.

الهام اشرافی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جاسک گفت: در این نمایشگاه ۴۰۰ اثر نقاشی، سفالی، عروسکی، منبت کاری، کار روی پاچه و انیمشن به نمایش گذاشته شده است.

 وی افزود: انیمشن پروازِ صبح یکشنبه ۱۲ تیر، با موضوع شلیک موشک توسط ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران، مهمترین اثری است که در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جاسک گفت:برگزاری مسابقه، جنگ شادی، کارگاه‌های نقاشی، سفال، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی از برنامه‌هایی جنبی این نمایشگاه است.

الهام اشرافی افزود:نمایشگاه آب و آیینه تا پایان دهه فجر درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جاسک دایر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید