بهار چهل سالگی، آغازی برای تکامل!

بهار چهل سالگی، آغازی برای تکامل!به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان طی یادداشتی به مناسب  چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: «در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تدوین منشور چهل سال آینده را به رویش‌های انقلاب بسپاریم تا با خط جوانان این مرز و بوم نوشته شود، چرا که رهرو مسیر چهل سال آینده خود این جوانان هستند».

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

بهمن را بهار نامیدند، زیرا بهار انقلاب، بهار آزادی و بهار استقلال است. آنروز‌ها که سردی ظلم و ستم تا مغز استخوان‌ها نفوذ می‌کرد، نهال آزادی و استقلال و مبارزه با ظلم و خودکامگی شکوفه زد و گرمای آزادی با نفس مسیحای روح خدا، سردی‌ها را زدود و زمستان سرد و یخ زده کشور را به فصلی آزاد و رها مبدل ساخت.

امسال چهلمین سال شروع بهار انقلاب را جشن می‌گیریم در حالی که ظلم و ستم طاغوت به پایان رسیده و شکوفه‌های انقلاب به ثمر نشسته اند. شکوفه‌های آن دوران اکنون خود، نهالی‌هایی هستند مثمر که با تنفس هوای بهاری در لطافت این هوا نیز نقشی موثر دارند.

چهلمین جشن پیروزی را باید آغازی بر ادامه راه انقلاب بدانیم که در آن حضور و تلاش نیرو‌های جوان تضمینی خواهد بود بر استمرار این راه. رویش‌هایی که طبیعت هر جامعه‌ای است و اقتضای زنده بودن آن جامعه. امروز باور به رویش‌های انقلاب و نسل جوان می‌تواند راهبرد “ما می‌توانیم” را محقق سازد.

امروز حضور نسل جوان عاملی است برای تبلور آرمان استقلال طلبی مردم ایران. امروز “اصلاح طلبی” و “اصول گرایی” باید در جذب و به کارگیری نهال‌های انقلاب حرکت کنند تا شاهد تحقق ما “اصلاحات” مبتنی بر “اصول” باشیم؛ و بدانیم هیچ “اصلاحات اصولی” بدون تکیه بر نسل پرشور، خلاق و پیشرو جوان به بار نخواهد نشست.

در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تدوین منشور چهل سال آینده را به رویش‌های انقلاب بسپاریم تا با خط جوانان این مرز و بوم نوشته شود، چرا که رهرو مسیر چهل سال آینده خود این جوانان هستند، جوانانی که باید مشعل این کاروان را، تا چهل سال آینده فروزان نگه دارند و برای استمرار حرکت تکاملی انقلاب، آنرا به نسل بعدی واگذار کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید