فوت مهندس معلول و نخبه جوان مینابی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، دقایقی پیش مهندس عباس زائری از فعالین محیط زیست و یکی از نخبگان شهرستان میناب دار‌فانی را وداع گفت.

یکی از نزدیکان وی در گفت وگو با ایسنا، با تأیید این خبر، گفت: صبح امروز قبل از رفتن به محل کار متوجه شدیم حال عمومی وی خوب نیست.

وی با بیان اینکه بلافاصله او را به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) رساندیم، تصریح کرد: به محض رسیدن به اورژانس بیمارستان با اعلام پزشکان متوجه شدیم که قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده است.

دکتر مورخ رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب نیز با تأیید این خبر در گفت و گو با ایسنا، گفت: با اعلام کادر پزشکی و عوامل اورژانس مشخص شد این فرد قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، از آخرین اقدامات خیرخواهانه این جوان می‌توان به رونمایی از مجموعه شعر فصل شاعرانگی کوزت به نفع کودکان سرطانی در هفته گذشته نام برد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید