مقابله با حوادث احتمالی با تعامل و همکاری مردم و مسئولان امکانپذیر است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که به منظور آمادگی و هماهنگی در راستای جلوگیری از وقوع بحران طغیان آب رودخانه، بر تعامل و همکاری مردم و مسئولان جهت مقابله با حوادث احتمالی تاکید نمود.

وی به جلسه مدیریت بحران استان و همچنین اخطاریه و هشدار‌های سازمان هوا شناسی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر پیش بینی وقوع باران شدید در روز‌های آتی اشاره کرد و بر حضور اعضای ستاد بحران در شهرستان و همچنین برگزاری برنامه کشیک مستمر جهت خدمات رسانی در سطح شهرستان تاکید کرد.

هاشمی بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان‌های بحرانی تأکید کرد و افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی و جلوگیری از بحران طغیان آب، برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در حمیدیه، با اشاره به مجاورت روستا‌های بخش مرکزی با رودخانه کرخه، خواستار هماهنگی و همکاری مردم بویژه روستائیان با دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای جلوگیری از وقوع بحران شد.

رئیس ستاد بحران حمیدیه در پایان، جهت رویارویی و مقابله با حوادث احتمالی، کلیه ادارات، شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی مستقر در شهرستان نسبت به در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین خود جهت ترمیم و ایمن سازی ساحل رودخانه اقدام نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید