خبر فوری

اسامی 8 کاندیدای تصدی ریاست فدراسیون چوگان اعلام شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم، اصغر ناظری با اشاره به اینکه هشت نفر برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان کاندیدا شده‌اند، گفت: با توجه به اتمام زمان قانونی، مدارک افراد ثبت نام کننده به وزارت ورزش و جوانان ارائه خواهد شد.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان با اشاره به اینکه کمیسیون تطبیق صلاحیت افراد را تعیین خواهد کرد، افزود: سیدرضا میرابوطالبی، سهیل یوسف نیا، فریدون یوسف شاهی، میعاد صادقی، ابراهیم نوزایی، یاشار بی‌غم و خانم‌ها سعیده صادقی و غزاله امیرابراهیمی از جمله علاقه مندان به رشته چوگان هستند که برای تصدی ریاست فدراسیون چوگان اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

آغاز ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون چوگان

 

وی با اشاره به اینکه ورزش چوگان پس از ثبت جهانی در فهرست یونسکو باید بتواند با دستیابی به ثبات مدیریتی مسیر توسعه را طی کند، تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح و آشنا به رشته چوگان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در میهن اسلامی و سراسر دنیا باشیم.

ناظری خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان نیز منوط به بررسی مدارک و تایید صلاحیت افراد کاندیدا از سوی مراجع ذیصلاح است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید