شاعر «سنگ و فلاخن»؛ قلندر وادی بیداری

شاعر «سنگ و فلاخن»؛ قلندر وادی بیداریبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار ایکنا؛ محمدحسین انصاری‌نژاد، شاعری از خطه جنوب کشورمان است که به تازگی مجموعه شعرش با عنوان «سنگ و فلاخن» منتشر شده است. این شعر حاوی سروده‌هایی درباره فلسطین است. علیرضا قزوه، در یادداشتی این شاعر را «قلندر وادی بیداری» نامید. در ادامه بخشی از این یادداشت آمده است.
مجموعه شعری در برابر من است از برادر خوب و شاعر نازنین محمدحسین انصاری نژاد. شعری در موضوعات متنوع مقاومت و بیداری اسلامی، شعری متین و فخیم و ریشه‌دار با رگه‌هایی از اندیشه و گاه جسارت‌های ناب زبانی و رنگ و لعابی از صمیمیت که ذاتی مردم خونگرم جنوب خداست.
همین قدر بگویم که ورود و حضور در این عرصه جرئت می‌خواهد و جسارت که این همه را شاعر مهربان و ادیب و آداب‌دان ما می‌داند. انقلاب خمینی(ره) اگر هست و نفس می‌کشد و تا هنوز خواب ابوسفیان‌ها را برمی‌آشوبد، به واسطه مردانی از جنس بلال و ابوذر و سلمان‌هاست!
مردانی با نام‌های شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله، قاسم سلیمانی، شهید حججی و بزرگانی از این قبیله و آن که این جماعت را بستاید ستایشگر زور و قدرت نیست! جوانمرد عرصه عشق است و قلندر وادی بیداری! و خوشا آنان که ستایشگران حقیقت‌اند و مدافعان حریم عشق! شهیدان شعرند و شاعران راستین انقلاب و شهادت می‌دهم به حقیقت این واژگان و به زلالی این شعر‌ها که همه از جنس معنویت و نورند. دیر بزیند و دیر بپایند. به حق محمد (ص) و آل محمد، آمین!
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید