خبر فوری
هرمزبان:استاندار بوشهر گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های استان انتظار داریم روند پرداخت تسهیلات را شتاب بخشند.

روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر بر لزوم تسهیل در اجرای طرح‌ها و حل موانع تولید و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم و حل مشکلات و گره‌گشایی از آن‌ها استفاده کرد.

روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

وی با بیان اینکه مدیران در روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از کاغذبازی بپرهیزند، افزود: پاسخ به استعلام‌ها باید در کمتر از دو هفته به متقاضیان اعلام شود و اگر از دو هفته فراتر رفت به منزله تائید استعلام است و همه مدیران موظف به اجرای این مصوبه هستند.

بانک‌ها در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی همکاری کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بانک‌ها در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند که باید همکاری لازم انجام شود.

رضا عوض‌پور بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مهم ستاد اقتصاد مقاومتی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند با ایجاد تسهیلات و شرایط لازم، متقاضیان را همراهی کنند.

روند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع شود

وی با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌های عامل با مجریان طرح‌ها بیان کرد: تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان است.

در این نشست مجریان تعدادی از طرح‌های اشتغال‌زا و تولیدی مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی خود را بیان کردند و استاندار بوشهر نیز دستور لازم برای حل مشکلات واحد‌ها را صادر کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید