خبر فوری
هرمزبان:۵۶ نفر براثر حوادث کاری در آذربایجان شرقی جان خودرا ازدست دادند.

فوت ۵۶ نفر براثر حوادث کاری در آذربایجان شرقی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بر اساس اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، طی ۹ ماهه نخست سالجاری ۵۶ نفر بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان جان خودرا از دست دادند که از این تعداد یک نفر زن و بقیه مرد بوده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

درطی این مدت تعداد یک هزار و ۱۲ نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۳ نفر زن و ۹۷۹ نفر مرد هستند.

تعداد مصدومان حوادث کاری در ۹ ماهه اول سال گذشته یک هزار و ۵۶ نفر بود که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافته است.

در طی آذرماه امسال تعداد سه نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آماردرمقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه نفر کاهش یافته است.

همچنین ۱۰۵ نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری درآذرماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به شهریور سال گذشته افزایش حدود ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

گفتنی است، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۶ برابر با ۶۷ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند. تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال ۹۶ برابر با یک هزارو ۳۳۲ نفر بود که از این تعداد ۳۴ نفر زن و یک هزارو ۲۹۸ نفر مرد بودند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید