خبر فوری
هرمزبان:جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با حضور دکتر حسن نژاد دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دفتر مدیر شبکه برگزار شد.

آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در تعطیلات نوروزی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: تیم های بهداشتی و درمانی مستقر در مراکز شبانه‌روزی شهرستان قشم امسال نیز همانند سال‌های گذشته خدمات بهداشتی و درمانی را در ایام تعطیلات نوروز بطور کامل و مطلوب ارایه خواهند داد.

 

دکتر حمیدرضا بهزادی افزود: برنامه‌های حوزه سلامت نوروزی در دو سطح خدمات بهداشتی و درمانی تعریف‌ شده که در راستای خدمات بهداشتی و پیش بیمارستانی، 5 پایگاه اورژانس 115 و یک اورژانس دریایی،  7 مرکز خدمات جامع سلامت و دو ایستگاه سلامت نوروزی آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز هستند.

دکتر بهزادی خاطرنشان کرد: حوزه پیش بیمارستانی و پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان در ایام نوروز امسال در مناطق مختلف شهرستان قشم خدمات فوریت‌های پزشکی را به آسیب دیدگان و بیماران احتمالی ارائه خواهند کرد.

وی بیان داشت: مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز به ‌صورت کشیک روزانه و مرکز خدمات جامع سلامت شهر درگهان به صورت شبانه روزی فعال می باشند، و واحدهای مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه، سلامت محیط، مامایی، سلامت خانواده، مراقبت بهداشتی بصورت کشیک به مراجعه‌کنندگان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهند که تمهیدات  و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

جهت اطلاع رسانی و آگاهی به مهمانان نوروزی به غیر از راه اندازی سیستم پیامکی بهداشتی ، پویش 30-60، اعلام مناطق حادثه خیز جاده ای، آدرس و شماره تماس مراکز بهداشتی و درمانی به صورت پمفلت از مبادی ورودی شهر قشم در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید