خبر فوری
هرمزبان:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی هرمزگان از بهره مندی یک هزار و ۴۶۸ خانوار زیرحمایت کمیته امداد استان ازانشعابات رایگان آب و برق و گاز خبر داد.

بهره مندی بیش از یک هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو از انشعابات رایگان آب و برق

احمد پایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: یک هزار و ۴۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت هزینه انشعابات قانونی واحد‌های مسکونی در ۹ ماه امسال معاف شدند.
وی افزود: در این مدت شرایط بهره‌مندی مددجویان هرمزگانی از ۸۴۵ انشعاب برق، ۶۰۱ انشعاب آب و فاضلاب و ۲۲ انشعاب گاز فراهم شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت:همچنین ۱۳۴ خانوارمددجو از هزینه‌های عوارض شهرداری و صدور پروانه ساختمانی رایگان بهره‌مند شدند.
احمد پایان افزود:خانوار‌های مدد جوی کمیته امداد دارای شرایط، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و دریافت معرفی‌نامه به سازمان‌ها وادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.
وی گفت: یکی از این خدمات حمایتی این نهاد واگذاری انشعابات گاز، آب و برق رایگان با همکاری سازمان‌های مربوطه است.

بیش از ۷۸ هزار خانوار (حدود ۱۶۰ هزار نفر) زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید