خبر فوری

احتمال نامزدی پامپئو در انتخابات ۲۰۲۰ مجلس سنا

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، یک منبع آگاه از دیدار مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با وارد بیکر، مشاور ارشد حزب جمهوری‌خواه تایید کرده است که هدف این نشست گفت‌وگو درباره شرکت در انتخابات سنا به نمایندگی ایالت کانزاس بوده است.

این منبع آگاه اظهار کرد: پامپئو به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا بر کار خود متمرکز است اما به درخواست آنان که از او می‌خواهند در انتخابات سنا شرکت کند، گوش می‌دهد.

به گزارش هرمزبان به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، مهم‌ترین فردی که در تلاش است پامپئو را برای شرکت در این انتخابات متقاعد کند، میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا است که شخصا وزیر خارجه آمریکا را برای ورود به این رقابت انتخاباتی تشویق کرده است.

پت رابرتس، سناتور جمهوری‌خواه کانزاس اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که به دنبال شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ سنا نیست و این به آن معنا است که کرسی او در دور بعدی انتخابات خالی خواهد بود.

مایک پامپئو پیش از تصدی مدیریت سازمان سیا و وزارت امورخارجه آمریکا، سه دوره نمایندگی کانزاس در کنگره را بر عهده داشته است.

یک منبع جمهوری‌خواه، اوایل ماه جاری میلادی به سی‌ان‌ان گفت: پامپئو نسبت به دیگر نامزدها برتری کامل دارد.

این منبع آگاه افزود: سناتورهای جمهوری‌خواهان به حضور او در سنا بسیار علاقه‌مند خواهند بود.

انتظار می‌رود که پامپئو و بیکر که پیش از این مدیر اجرایی کمپین جمهوری‌خواهان سنا بوده است، درباره ملزومات شرکت در انتخابات سنا گفت‌وگو کرده باشند.

انتهای پیام

مترجم: غزال حسین‌خانی

دبیر: منصوره زالی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید