خبر فوری

کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احسان کاتب، رئیس اداره توسعه کارآفرینی استان اردبیل افزود: کنفرانس ملی راهکار‌ها و چالش‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت و اقتصاد دو کلید واژه‌ای هستند که در ادبیات پیشرفت همه جانبه کشور نقش بسزایی دارند و می‌بایست با نگاهی عمیق و موشکافانه این دو مفهوم بنیادین را در کنار هم قرار داد تا به تدابیر ارزنده و راهگشا دست یافت.

رئیس اداره توسعه کارآفرینی استان اردبیل افزود: ایجاد چنین نگاهی به هم افزایی و هم اندیشی و همگرایی نیاز دارد که یکی از بهترین ابزار تحقق آن برگزاری کنفرانسه‌ای علمی است که به عنوان موتور محرک رویداد‌های بزرگ علمی و تحولات فناورانه به شمار می‌روند.

کاتب بیان کرد: این کنفرانس در سه محور اصلی اقتصاد، مدیریت و حقوق و با رویکرد ویژه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید