خبر فوری

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در هرمزگان از بهمن ماه

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای باکیفیت و استاندارد و همچنین تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز از ابتدای بهمن ماه در هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالا‌ها و خدمات و همچنین انجام سفر‌های سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در اجرای این طرح و رصد روزانه بازار شب عید، بیش از ۸۰ بازرس این سازمان و اتاق اصناف شهرستان‌های تابعه به صورت دو شیفت حضور خواهند داشت.

خلیل قاسمی افزود: این طرح در بخش کالایی مواردی مانند نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی را شامل می‌شود و در بخش خدماتی نیز شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحد‌های اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار بازرسی خواهند شد.

وی گفت: در ایام نوروز، کشیک‌ها و گشت‌های نظارت و بازرسی همانند سایر روز‌ها فعال خواهند بود و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نشدن نرخنامه و عدم صدور صورتحساب از سوی واحد‌های صنفی، از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری این سازمان و یا با مراجعه به واحد دریافت شکایات مردمی این سازمان واقع در انتهای خیابان طلوع ساختمان شهید عمرانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان موارد تخلف را گزارش دهند.

حدود ۴۰ هزار واحد صنفی در هرمزگان فعال هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید