خبر فوری

نشست رؤسای فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره استانی شدن انتخابات

– اخبار سیاسی –

محمد حسینی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس در صحن پارلمان، گفت: با توجه به حساسیت موضوع استانی شدن انتخابات مجلس، قرار شده که جزئیات آن در کمیسیون شوراها با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اکثریت نمایندگان مجلس مخالفتی با تغییر قانون انتخابات مجلس و استانی شدن آن ندارند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس پیشنهادات خود را برای رفع نواقص و ابهامات موجود در طرح استانی شدن انتخابات مجلس را به کمیسیون شوراها ارائه کرده‌‌اند.

گزارش: تکلیف استانی شدن انتخابات مجلس چه می‌شود؟قاضی‌پور: با استانی شدن انتخابات مشکلات امنیتی افزایش می‌یابدرأی مشروط نمایندگان به استانی شدن انتخابات مجلس

نماینده مردم تفرش در مجلس تصریح کرد: در راستای بررسی دقیق و موشکافانه طرح استانی شدن انتخابات مجلس، قرار شده تا رؤسای فراکسیون‌های "نمایندگان ولایی"، "مستقلان ولایی" و "امید" در این رابطه جلساتی داشته باشند که این جلسات از هفته آینده برگزار می‌شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری نشست‌های مستمر رؤسای فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس، پیشنهادات به صورت فراکسیونی نیز به کمیسیون شوراها ارائه می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید