خبر فوری

هر کارت شهروندی مجاز به ثبت یک پلاک خودرو در قشم شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  پژمان بهرامی با اعلام این خبر بیان داشت: شهروندان می توانند برای ثبت پلاک خودرو، به واحد امور شهروندی و یا وبسایت http://citizen.qeshm.ir مراجعه کرده و با ثبت پلاک خودروی خود، از مزایای ترددی و شهروندی بهره مند شوند.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: در صورت عدم ثبت پلاک خودرو، آخرین خودرویی که با کارت شهروندی افراد از بندر پهل-لافت تردد نموده به عنوان خودرو متصل به کارت شهروندی، به صورت خودکار در سامانه ثبت شده و شهروند مذکور امکان تردد با خودرو دیگری را نخواهد داشت.

مدیر امور بنادر و دریانوردی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای متولدین قشم و شهروندان تنها در صورتی ممکن است که کارت شهروندی این افراد، دارای اعتبار قانونی باشد.

شایان ذکر است، شهروندان می توانند جهت اطلاع از اعتبار کارت شهروندی خود نیز به آدرس وبسایت http://citizen.qeshm.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید