خبر فوری

ورزش عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه است /فکر و نگاه ما به حوزه ورزش باید بلند باشد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان ضمن حضور در جلسه شورای ورزش شهرستان سیریک با بیان اینکه ورزش زیربنای کاهش آسیب های اجتماعی است اظهارداشت:کار اصولی در توسعه و تقویت ورزش در سطوح و بخش های مختلف میتواند تاثیر در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد:نگاه ما توسعه ورزش ،بالاخص وزش قهرمانی و ورزش همگانی است و تعامل بسیار خوبی هم با مجموعه های مختلف ورزش در سایر ادارات داریم که قطعا این نگاهها با حضور و مشارکت هیأت های ورزشی تکمیل خواهدشد .

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت:با توجه به ماههای پایانی سال و دو سهمیه برای برگزاری همایش پیاده روی خانواده بصورت پخش زنده از شبکه سوم سیما در استان حاضرم در صورت مشارکت فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان و اعلام آمادگی اداره شهرستان در محور ساحلی شهرستان سیریک نیز این همایش را برگزار نماییم تا توانمندیها و ظرفیت های این شهرستان هم از طریق ورزش به سایر استانهای کشور بشناسانیم.

امیاری تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت دریا و ساحل و تلاش مسئولین درصدد احداث دهکده ساحلی برای ورزش های آبی و ساحلی در شهر بندرعباس هستیم و باتوجه به موقعیت ساحلی بودن شهرستان سیریک طرح سایت ساحلی را به اداره کل ارائه دهید تا در اعتبارات سال 98 گنجانده شودو عملیات اجرایی آن اغاز شود.

وی یادآورشد: برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت جوانان در عرصه های ورزشی ،ازدواج،اشتغال باید سمن هایی در حوزه های اجتماعی و ورزشی را در این مناطق تشکیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ورزش باید نگاه بلند باشد اظهارداشت: با توجه به وجود ظرفیت های فوق العاده ورزشی بانوان در شهرستان با حمایت از ورزشکاران بویژه بانوان و ترغیب فرزندان برای انجام فعالیت های ورزشی، تلاش خواهیم نمود .و وضعیت ورزش شهرستان را بهبود بخشیم و در جهت توسعه زیرساخت های آن امکانات لازم را در حدتوان مهیا کنیم که یکی از سیاست گذاری اداره کل ورزش وجوانان ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت بانوان است که در حوزه بانوان انجام دهیم که تاکنون حرکتهای بسیار خوبی را آغاز نموده ایم.

امیاری همچنین اظهارکرد:در جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد خانه های ورزش روستایی این مناطق را تجهیز ودر صورت امکان مجوز احداث خانه روستایی در این شهرستان را افزایش خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد:نگاه ما به ورزش بانوان نگاه مثبتی است ویکی از اهداف مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش بانوان در سطح استان(شهرستان ها،بخش ها و روستاهای دور افتاده)می باشد.

گفتنی است در جریان سفر یک روزه مدیرکل ورزش وجوانان استان با عامری معاون فرهنگی و امورجوانان،مسیحی رئیس دفتر فنی مهندسی و رضایی مسئول ورزش بانوان اداره کل و پرتابیان فرماندار ابتدا باحضور در گلزارشهدای گمنام سیریک قبور شهدا را عطرافشانی واز ساحل سیریک محل پیشنهادی شهرداری سیریک جهت احداث دهکده ورزشی و زمین ساحلی روستای طاهرویی بازدید و در این میان دیدار با حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان و بازدید از سالن ورزشی بندر گروک،کوهستک و همچنین حضودر در منزل شهید نمردی روستای شهید مردان این شهرستان و دیدار با خانواده این شهید باتفاق فرماندار و جمعی از مسئولین داشتند.لازم بذکر است مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه تخصصی با فرماندار سیریک مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان را مورد بررسی قراردادند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید