خبر فوری

حفاظت از منابع آبی مسئولیتی همگانی در جامعه است

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ بهروز اکرمی در حاشیه بازدید از کارناوال دوستان آب در شهرستان میناب، ضمن تشکر از مجموعه و مدیریت آبفای هرمزگان در برگزاری کارناوال دوستان آب، برگزاری این مراسم را ابتکاری هوشمندانه در حوزه فرهنگسازی موضوع حیاتی آب عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این برنامه به دلایلی هوشمندانه بود اول اینکه، فرهنگ سازی را باید از مدارس آغاز کرد چرا که مدرسه برای انتقال مفاهیم صرفه جویی گزینه بسیار مناسبی است.

اکرمی ادامه داد: دلیل دیگر اینکه، با توجه به مشکلات کم آب شهرستان میناب، انتخاب این شهر برای آشنایی بیشتر مردم و جامعه هدف (نسل جدید) با مفهوم مصرف بهینه آب ضروریست. 

وی حفاظت از منابع آبی را مسئولیتی همگانی بیان کرد و گفت: نه تنها شرکت آب و فاضلاب بلکه همه ما در برابر حفظ منابع آبی مسئولیم تا بتوانیم با مدیریت مصرف به مشکلات کم آبی فائق آییم.

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید