خبر فوری

استراحت یک روزه‌ مینابی‌ها به پاکبانان شهر

اس‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ محمد احمدی شامگاه یکشنبه بیست و سوم دیماه در نشست شورای اداری شهرستان، ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرای برنامه های اخیر با عنوان های کارناوال آب و پاکبانان، گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) با حفظ شئونات در روز یکشنبه سی ام دیماه با اجرای برنامه پاکسازی شهر به استقبال از چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در میناب خواهیم رفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، اضافه کرد: این برنامه از ساعت 7 صبح تا 11 برگزار خواهد شد.

وی، به حضور برخی مسئولان استانی در این برنامه اشاره کرد و گفت: به محلاتی که بیشترین مشارکت را در این برنامه جهت پاکسازی پیرامون خود داشته باشند با کمک شهرداری تقدیر به عمل خواهد آمد.

احمدی با بیان اینکه در آن روز پاکبانان شهر تنها نظاره گر خواهند بود و تنظیف شهر به عهده عموم مردم است، خاطرنشان کرد: دستگاه ها و ادارات دولتی نیز در آن روز پیرامون محیط اداری خود را پاکسازی نمایند و با شعار شهر زیبا، شهر پاک به استقبال از بهار انقلاب بروند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید