خبر فوری

تولید سالانه ١٢ هزار متر مربع اسکله شناور چوبی در قشم

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌نوید امینی فرد در جمع خبرنگاران گفت: قیمت تمام شده هر مترمربع از اسکله‌های سبک، بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال و اسکله‌های سنگین نیز ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال است که در مقایسه با نمونه خارجی، ٨٠ درصد ارزانتر است.

وی با بیان اینکه مواد اصلی تشکیل دهنده این شناورها، چوب و رزین است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ٧٠ فروند اسکله با ١٢ متر طول، ٣ متر عرض و یک متر و ٥٥ سانتی متر ارتفاع برای اداره کل شیلات استان گیلان ساخته شده است.

امینی فرد با اشاره به اینکه وزن هر فروند از شناور‌های پانتون ٧ تن است، اضافه کرد: این کارخانه زمینه اشتغال ۱۵۰ نیروی متخصص بومی را فراهم کرده است.

مدیر شرکت مجستیک مارین قشم با بیان اینکه شرکت مجستیک مارین قشم از سال ۹۱ اسکله‌های شناور چوبی تولید می‌کند، عنوان کرد: شرکت مجستیک مارین قشم نخستین موج شکن شناور ایران را در نیمه دوم سال آینده تولید می‌کند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید