خبر فوری

حقوق مشتری در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو نادیده گرفته شده است

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاهبا بیان اینکه سرانجام ایران خودرو مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر 45 میلیون تومانی خود را از دولت دریافت کرد اظهار داشت: اما متأسفانه حقوق مشتری در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو نادیده گرفته شده است.

وی با اشاره به تغییرات قیمتی خودروهای پژو 206، خانواده سمند، پژو 405، رانا و پژو پارس گفت: در چند ماه اخیر قیمت‌های تولیدی محصولات به دلیل تحریم و افزایش ارز افزایش چشمگیری و حتی چند برابری داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به دلیل این شرایط خودروسازان ایرانی در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند و بعد از آن قرار شد وزارت صنعت یک افزایشی در قیمت محصولات ایران خودرو به دلیل جلوگیری از ورشکستگی این کارخانه در نظر بگیرد.

قیمت های جدید انواع محصولات ایران خودرو اعلام شد/ رشد 10 میلیون تومانی قیمت ها+ جدولاخطار سازمان حمایت به ایران خودرو و سایپا برای افزایش خودسرانه قیمت‌هامنتفی شدن حضور نکونام در پیکان با دستور مدیرعامل ایران خودرو/ عدم فسخ قرارداد کار دست «نکو» داد

وی با بیان اینکه از ابتدا قرار بر این بود که این افزایش قیمت در خودروهای پرتیراژ نباشد، بیان کرد: اما این خودروهای پژو و سمند متاسفانه افزایش قیمت جدی داشتند و امیدواریم که یک تجدیدنظری در این امر انجام شود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه این میزان افزایش قیمت برای خریداران خودرو سنگین بوده و حق مشتری نادیده گرفته شده است، افزود: دست‌های دلالان، عدم شفافیت مالی و رانت‌های داخلی می‌تواند تا حدودی در افزایش قیمت خودرو موثر باشد.

وی اظهار کرد: به نظر بنده راهکار این است که فروشندگان پنج درصد زیر قیمت بازار، خودروها را به فروش برسانند که این خود می‌تواند به تدریج سبب ثبات بارز و کاهش قیمت برای مشتریان شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید