خبر فوری

کاهش قیمت انس جهانی طلا/ حباب سکه امروز ۴۲۰ هزار تومان است

روز// فوری// قیمت انس جهانی طلا کاهش پیدا کرده است/ حباب سکه امروز ۴۲۰ هزار تومان استمحمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت و و با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: قیمت انس جهانی طلا نسبت به روز پنج شنبه گذشته کاهش ۸ دلاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه نوسانات نرخ دلار باعث شده که قیمت طلا و سکه در داخل کشور افزایش قیمت داشته باشد تصریح کرد: قیمت سکه نسبت به روز پنج شنبه گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی داشته است.

بیشتر بخوانید: حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان رسید 

کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه امروز ۴۲۰ هزار تومان شده است گفت: داد و ستد‌ها در بازار طلا و سکه روال عادی دارد.

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه را نمی‌توان پیش بینی کرد.

امروز شنبه (۲۲ دی ماه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان، طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۷۰ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۲۹۸ دلار و ۹۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵۵ هزار و ۵۰۹ تومان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید