خبر فوری

ضرورت ترویج ارزش‌های انقلاب در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان

به گزارش هرمزبان به نقل از ایکنا از چهارمحال و بختیاری، البرز لله گانی، مسئول بسیج رسانه استان، صبح امروز 22 دی‌ماه در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز بسیج رسانه که دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تشکیل سازمان بسیج رسانه از سال 91 در کشور، گفت: این سازمان با ماهیت انقلابی و فرهنگی و ترویج آرمان‌های انقلاب و برخوردار از نظامی توان‌بخش و بصیرت افزا شکل گرفت.
وی کمک به تحقق جامعه اسلامی، ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور، ایجاد انسجام و وحدت جمعی در اصحاب رسانه و کمک به پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی از شاخص‌ترین اهداف تشکیل بسیج رسانه برشمرد.
مسئول بسیج رسانه استان اظهار کرد: سیاست‌گذاری، طرح‌ریزی و ساماندهی اهداف رسانه به منظور کمک به جبهه انقلاب در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان، حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی، نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ترویج فضیلت‌های دینی، نقش‌آفرینی و تولید علم، نشر عاشورایی ارزش‌های دفاع مقدس و افزایش سطح آگاهی اصحاب رسانه از مأموریت‌های بسیج رسانه است.
لله گانی با اشاره به اینکه 400 نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان عضو فعال بسیج رسانه استان هستند، تصریح کرد: امروز روحیه مطالبه گری و بسیجی فعالیت کردن در بین اصحاب رسانه موج می‌زند.
وی با اشاره به فعالیت 256 کانال فارسی‌زبان علیه اسلام و انقلاب اسلامی در جهان، ادامه داد: دشمن با همه توان خود جنگ رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است لذا ضرورت دارد رسانه‌های ما در ترویج ارزش‌های اسلام و انقلاب کوشاتر باشند.
مسئول بسیج رسانه استان از دریافت 300 اثر توسط دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره در چهار موضوع طی آذر و دی‌ماه سال جاری برگزار شد و اختتامیه این جشنواره همزمان با جشن چهل‌سالگی انقلاب در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید