خبر فوری

شهدای مدافع حرم حادثه کربلا را احیا کردند

شهدای مدافع حرم مجدداً حادثه کربلا را احیا کردندبه گزارش هرمزبان به نقل از ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، حجت‌الاسلام محمد بنی خزاعی، رئیس تبلیغات اسلامی میناب در گفت‌‌وگویی اظهار کرد: رفتار و منش زنان امروز باید زینبی باشد و حجاب و عفاف آن حضرت را الگوی خود در زندگی قرار دهند و یکی از راه‌های حفظ ولایت، حفظ حجاب و عفاف است، از این رو بانوان باید همواره غیرت و وجدان دینی‌ بیدار داشته باشند.
وی گفت: حقیقتاً شهدای مدافع حرم مجدداً حادثه کربلا را احیا کردند و این هشدار را به ما دادند که اگر هوشیار نبوده و بصیرتمان را از دست دهیم، کربلا تکرار‌شدنی است.
بنی‌خزاعی بیان کرد: با نگاهی اجمالی در سیره زینب کبری‌(س) بخصوص در واقعه عاشورا متوجه می‌شویم، در آن شرایط بحرانی و آشوب، بخصوص بعد از جنایتی که بر خاندان عصمت و طهارت روا شد و زینب کبری‌(س) به اسارت برده شد، ایشان ذره‌ای در انجام تکالیف دینی خود کوتاهی نکردند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید