خبر فوری

صرفه جویی ارزی با ساخت اسکله شناور چوبی در قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،نوید امینی فرد مدیر کارخانه شرکت مجستیک مارین قشم گفت: این شرکت در سال ١٢ هزار متر مربع اسکله شناور چوبی در تولید می‌کند.
وی قیمت تمام شده هر مترمربع از اسکله‌های سبک، بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال و اسکله‌های سنگین نیز ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
مدیر کارخانه شرکت مجستیک مارین قشم گفت: قیمت تمام شده این شناور‌های چوبی ساخت داخل کشور که در مقایسه با نمونه خارجی، ٨٠ درصد ارزانتر است.
امینی فرد افزود: مواد اصلی تشکیل دهنده این شناورها، چوب و رزین است
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ٧٠ فروند اسکله با ١٢ متر طول، ٣ متر عرض و یک متر و ٥٥ سانتی متر ارتفاع برای اداره کل شیلات استان گیلان ساخته شده است.
مدیر شرکت مجستیک مارین قشم افزود: وزن هر فروند از شناور‌های پانتون ٧ تن است.
نوید امینی فرد گفت:این کارخانه زمینه اشتغال ۱۵۰ نیروی متخصص بومی را فراهم کرده است.
مدیر شرکت مجستیک مارین قشم افزود:شرکت مجستیک مارین قشم نخستین موج شکن شناوررا ایران در نیمه دوم سال آینده تولید می‌کند.
شرکت مجستیک مارین قشم از سال ۹۱ اسکله‌های شناور چوبی تولید می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید