خبر فوری

پلمپ دو واحد نانوایی در لیردف شهرستان جاسک

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر عباس ابراهیمی گفت: ارتقاء کیفیت نان و توجه به بهداشت در نانوایی یک ضرورت است که رعایت بهداشت در نانوایی ها از موضوعات مهمی است که بازرسین بهداشت در این بازدیدها باید به آن توجه داشته باشند .

وی افزود: تمام تلاش حوزه بهداشت و درمان سوق دادن نانوایان به طرف پخت نان بصورت کاملا بهداشتی است.

دکتر ابراهیمی تاکید کرد: جهت بهبود کیفیت نان و رعایت مسائل بهداشتی این نظارت ها بصورت مستمر از طریق بازرسین ادامه خواهد داشت.

 معصومه امیر محمودی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: استفاده از جوش شیرین در نان به جای خمیر مایه موجب سوء هاضمه و نیز مختل شدن سیستم گوارشی در افراد می شود و ارزش غذایی ندارد.

امیر محمودی افزود: نداشتن کارت سلامت و تهویه نامناسب و نظافت عمومی نامطلوب , استفاده نکردن از روپوش و کلاه و عدم رعایت بهداشت فردی از مهم ترین علل تعطیلی نانوایی می باشد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مراتب را از طریق شماره 190 سامانه شکایات بهداشتی گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان جاسک خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری 9 نانوایی در شهرستان جاسک پلمپ شده است.

لیردف در 120 کیلومتری شرق شهرستان جاسک قراردارد.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید