خبر فوری

ادامه صدرنشینی تیم فوتسال بیمارستان امام رضا بندرعباس

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با تداوم صدرنشینی تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس به پایان رسید.
وی افزود: در ادامه بازی‌های این هفته تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد میزبانش تیم مقاومت میناب گذشت و در صدر جدول رده بندی ۳۵ امتیازی شد.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم فولاد هرمزگان نیز با پیروزی ۷ بر ۲ مقابل میزبانش تیم ساحل شهرداری سیریک با کسب ۳۱ امتیاز به مکان دوم جدول صعود کرد.
مهدی ربیع پور افزود: تیم کشاورز احمدی هم مقابل میزبان خود تیم علم و ادب رودان به برتری ۵ بر ۳ دست یافت.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در خصوص نتیجه دیدار نیمه تمام هفته دوازدهم بین تیم‌های بندرعباسی فولاد و سرخ آبی پوشان دوهزار نیز گفت: با حکم کمیته انضباطی نتیجه این مسابقه ۳ بر صفر به سود تیم فولاد اعلام شد.
مهدی ربیع پور افزود: این دیدار ۱۳ دی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و در حالی که در نیمه دوم با برتری ۲ بر ۱ فولاد در جریان بود، به دلیل درگیری بازیکنان و کادرفنی تیم سرخ آبی پوشان با تماشاگران و ترک زمین بازی نیمه تمام ماند.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان پس از کناره گیری تیم آرش حاجی آباد در پایان رقابت‌های نیم فصل نخست، با شرکت ۹ تیم در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید