خبر فوری

برگزاری نخستین همایش آموزشی بخشداران هرمزگان در بستک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، نخستین همایش آموزشی و توجیهی بخشداران استان هرمزگان درجناح بستک برگزار شد.
این همایش با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، احمد نفیسی مشاور امور فرهنگی استاندار و کلیه بخشداران سطح استان و فرماندار و مدیران و مسئولین شهرستان در سالن عباسی شهر جناح برگزار شد.
بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندارهرمزگان در این همایش گفت: این برنامه آموزشی که از ابتدای سال برنامه ریزی شده بود برای نخستین بار به مدت دو روز در به میزبانی فرمانداری شهرستان بستک برگزار شد.
وی افزود:در این جلسه آموزشی، بخشداران با حضور مدیران ذیربط و اساتید دانشگاه در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اقتصادی از آخرین دستاورد‌های علمی در این حوزه و همچنین تجربیات اجرایی آشنا می‌شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندارهرمزگان گفت:: بخشداران موظفند که چگونگی استفاده از این آموزش را در بخش خود پیاده سازند و نتیجه را تا دوماه آینده به اداره کل سیاسی و سایر ادارات کل استانداری اعلام کنند.
احمد نفیسی مشاور امور فرهنگی استانداردر این جلسه گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اداری و سرکشی از ادارات، ارزیابی عملکرد مسئولین ادارات بر اساس مصوبات ابلاغی ادارات ازمهم‌ترین وظایف بخشداران است.
وی نظارت و مراقبت بر اجرای قوانین و مقررات و تعامل و مشارکت با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رسانه‌ها و تعامل با رؤسای ادارات دیگر و جلب مشارکت عمومی مردم در امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را از دیگر وظایف بخشداران است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید