خبر فوری

سرپرست هیات تیراندازی استان هرمزگان منصوب شد

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشور در حکمی مجتبی عامری سیاهوئی را به عنوان سرپرست هیات تیراندازی استان هرمزگان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست هیئت تیراندازی استان هرمزگان» منصوب می شوید.

شایسته است، به استناد تبصره 3 ماده 10 آیین نامه هیات های ورزشی استانها حداکثر ظرف مدت 3 ماه تمهیدات لازم را برای انجام امور قانونی مربوطه و برگزاری مجمع عمومی به منظور انتخاب رئیس هیات تیراندازی استان با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و این فدراسیون معمول فرمایید.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید