خبر فوری

سیب، سامانه ای برای ارائه خدمات بهداشتی / ارائه بیش از یک میلیون و 600 هزار خدمت بهداشتی با سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر غلام رحیمی با اشاره به اینکه سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرا شده است، افزود: کلیه اطلاعات جمعیتی، شاخص های بهداشتی، تعداد خانوارهای تحت پوشش، تعداد مراقبت های انجام شده، سوابق بیماران و دیگران خدمات به صورت الکترونیک در آن ثبت می شود.

وی با بیان اینکه 78 نفر به عنوان ارائه دهنده خدمت در مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون 99 و 3 دهم درصد شهروندان سیریکی حداقل یک بار خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.

دکتر رحیمی تصریح کرد: به منظور نظارت بر فعالیت ها و نظرسنجی از خدمت گیرندگان در شبکه بهداشت کشور، پیامکی به سرپرست خانواری که از سامانه سیب، خدمت بهداشتی درمانی دریافت کرده است، ارسال خواهد شد تا ضمن تأیید صحت دریافت خدمت، میزان رضایتمندی خود را از نحوه دریافت خدمت با ارسال کد مشخص، اعلام نماید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک در این خصوص افزود: بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده در سامانه سیب، 97 و 7 دهم درصد مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، از نحوه دریافت خدمت رضایت داشتند.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید