خبر فوری

بررسی مطالبات ۶۸ نفر از شهروندان در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، مطالبات ۶۸ نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص هر یک، دستورات لازم صادر شد.
 حجت الاسلام  اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  با بررسی موردی مطالبات شهروندان نسبت به ارجاع هر درخواست به کارشناس مربوطه، صدور دستور و بیان ارشادات قضایی اقدام کرد.

 از مجموعه ۶۸ پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ۴۱ پرونده با موضوع حقوقی و ۲۷ پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست‌های توسعه کمی و کیفی دادگستری هرمزگان، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به اموراداری و قضایی شهروندان در روز‌های سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید