خبر فوری

7330 فقره سند دریانوردی در هرمزگان صادر شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  "اسماعیل مکی زاده" از برگزاری یکهزار و 411 نفر-آزمون شایستگی دریانوردی از آغاز امسال تا ابتدای دی ماه جاری خبر داد و گفت: این آزمون ها در زمینه های فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی مربوط به شناورهای چوبی و فلزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طی نه ماه اخیر، در مجموع هفت هزار و 330 فقره سند دریانوردی در این استان صادر شده است، اظهار داشت: تعداد پنج  هزار و 30 فقره از این اسناد مربوطه به گواهینامه های دریانوردان بوده است.

مکی زاده افزود: این تعداد گواهینامه دریانوردی شامل سه هزار و 202 فقره به گواهینامه های اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) مربوط است و یکهزار و 828 فقره نیز به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله مباحث ایمنی) است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: براساس الزامات کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان برای فعالیت های حرفه ای خود ملزم به داشتن شناسنامه دریانوردی هستند، از این رو از ابتدای سال 97 تاکنون، دو هزار و 300 فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید