خبر فوری

کارگاه آموزشی”حقوق شهروندی در نظام اداری” در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ لیلا حسینی در این باره بیان کرد: این کارگاه با حضور کلیه کارکنان این شرکت در راستای  تحقق منشور حقوق شهروندی که از دوره‌های مصوب وزرات کشور است برگزار شد. 

وی افزود: با توجه به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی رئیس‌جمهور و استاندار هرمزگان، این دوره‌های آموزشی برگزار شد.

این مسئول بر ضرورت آشنایی و ارتقای سطح آگاهی کارشناسان و مدیران در زمینه تحقق منشور حقوق شهروندی تاکید کرد و ادامه داد: دوره‌های آموزشی حضوری «حقوق شهروندی در نظام اداری» در مدت هشت ساعت در روز 12 دی ماه با حضور دکتر پورکیانی برگزار شد.

سرپرست گروه منابع انسانی و اموزش شرکت آب منطقه ای هرمزگان افزود: در این کارگاه تشریح مبانی و الزامات دستور العمل صیانت از حقوق شهروندی، مشکلات، موانع اجرای این دستور العمل و راهکارهای پیشنهادی به منظور تسریع در اجرای اثربخش آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید