خبر فوری

هندبالیست تربت جامی راهی مسابقات دسته اول کشور شد

هندبالیست تربت جامی راهی مسابقات دسته اول کشور شدبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حمید قندی رئیس هیات هندبال تربت جام گفت: مراحل مقدماتی پیوستن علیرضا حیاتی بازیکن شایسته تربت جام با مسئولان باشگاه میناب انجام شده وبه همین منظور روز گذشته برای پیوستن به تیم دسته اولی میناب وشرکت در تورنمت چهار جانبه عازم محل مسابقات در بوشهر شد.

وی همچنین دعوت به تیم ملی نوجوانان سال ۹۶، مقام دوم جوانان خراسان ، مقام اول جوانان منطقه یک کشور سال ۹۷، حضور درمسابقات نوجوانان جام ریاست جمهوری و بازی در مقابل چین سال ۹۴و مقام نایب قهرمانی آموزشگاه‌های خراسان مقطع متوسطه درسال ۹۶ را از مهمترین افتخارات این هندبالیست شایسته تربت جام شمرد.

  قندی افزود: این بازیکن با استعداد هندبال درحال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی می باشد و بزودی در ترکیب تیم باشگاه میناب حضور خواهد یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید