کوتاه کردن دست متصرفان از ۱۳ هکتار زمین ملی در جاسک

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،جمشید سالاری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک گفت: ۱۳ هکتار زمین ملی از زمین‌های ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

وی افزود: این زمین‌ها که در سنوات قبل توسط افراد سودجو تصرف شد بود با دستور مرجع قضایی و با حضور نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک و پاسگاه مرزی دریایی یکدار رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک ارزش زمین‌های ملی رفع تصرف شده را ۴ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال برآورد کرد.

جمشید سالاری افزود: این اداره آمادگی کامل برای دریافت هرگونه گزارش‌های مردمی در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ را دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید