توسعه سواحل مکران و تامین امنیت مرز‌ها راهبرد دفاعی ایران

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سردار سرلشکر محمد باقری در منطقه دوم نیروی دریایی ارتش رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جاسک گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مرز‌های آبی و اقتدار دریایی ایران قاطع و توانمند است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مرز‌های آبی و اقتدار دریایی ایران قاطع و توانمند و توسعه سواحل مکران و تامین امنیت مرز‌ها راهبرد دفاعی ایران است.
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جاسک گفت: حفظ امنیت در مرز‌های کشور و به ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران پیوسته و همیشه بعنوان یک اصل مهم دنبال می‌شود.
سردار سرلشکر محمد باقری افزود: تامین امنیت خطوط کشتیرانی تجاری و نفت کش ایران درآب‌های آزاد نیز وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بخوبی عملیاتی شده است.
وی گفت: نیروی دریایی ارتش تنها نیروی مستقل در جهان است که با پدیده دزدان دریایی مقابله می‌کند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور صبح امروز با هدف بازدید از استحکامات دفاعی نیروی دریایی ارتش وارد بندر جاسک شد.
بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت دفاع دریایی و طرح توسعه اسکله‌های رزمی از دیگر برنامه‌های سردار سرلشکر باقری در جاسک بود.
امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در این دیدار گفت: استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان رونق و امنیت بیشتر سواحل جنوبی را به همراه دارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش هم درجاسک گفت: کارگروه توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رییس جمهور فعال است و نیروی دریایی ارتش هم برای پیشبرد اهداف این کارگروه همکاری می‌کند.
امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: توسعه سواحل مکران در کنار تامین امنیت این مناطق از راهبرد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید