خبر فوری

سوپراسپرت‌های ژاپنی – ایتالیایی به فروش می‌رسند

سوپراسپرت‌های ژاپنی- ایتالیایی به فروش می‌رسندبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کد-۰ و کد-۵۷ دو سوپر‌‎اسپرت تولید محدود هستند که توسط طراح ژاپنی “کِن اوکایاما” (از اعضای تیم طراحی فراری انزو) بر پایه سوپر‌اسپرت‌های ایتالیایی ساخته شده‌اند. مدتی از معرفی این دو سوپر‌اسپرت عجیب و خاص می‌گذرد و حال مالک جدید قصد فروش خودرو‌هایش را دارد.

کد-۰ سال گذشته درحالی معرفی شد که زیر پوسته آن یک لامبورگینی اونتادور قرار گرفته بود. تغییرات اعمال شده بیشتر در ظاهر خودرو دیده می‌شود که شامل قسمت‌های فیبر کربنی اضافی و تغییر کامل ماهیت لامبورگینی می‎شود. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو همان نمونه ۱۲ سیلندر V. شکل ۷۰۰ اسب‌بخاری است که توسط یک گیربکس ۷ سرعته نیمه‌اتوماتیک تک‌کلاچه نیرو را منتقل می‎کند. وزن این خودرو از نمونه اصلی اونتادور S. حدود ۲۵ کیلوگرم کمتر است. کد-۰ تاکنون ۷ دست گشته و مالک جدید آن این خودرو را با کارکرد ۲۲۰۰ کیلومتر به قیمت ۱۵۰ میلیون یِن (۱.۳۴ میلیون دلار) را برای فروش گذاشته است.

سوپراسپرت‌های ژاپنی- ایتالیایی به فروش می‌رسند

سوپراسپرت‌های ژاپنی- ایتالیایی به فروش می‌رسند

از سوی دیگر کد-۵۷ نیز در اصل یک فراری ۵۹۹ می‌باشد که تغییرات عمده‌تری نسبت به کد-۰ در آن دیده می‎‌شود. این تغییرات شامل طراحی به خصوص درب خودرو است که به صورت کج گشوده می‌شود. همچنین پایین آمدن ارتفاع سقف در کنار طراحی خاص قسمت عقب و جلوی خودرو موجب می‌شود که کد-۵۷ دارای طراحی خلاقانه و قابل‌قبول‌تری باشد. با این تفاسیر کد-۵۷ نیز توسط همان مالک با کارکرد ۲۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر به قیمت ۲۰۰ میلیون یِن (۱.۷۹ میلیون دلار) برای فروش گذاشته است.

سوپراسپرت‌های ژاپنی- ایتالیایی به فروش می‌رسند

سوپراسپرت‌های ژاپنی- ایتالیایی به فروش می‌رسند

با وجود اینکه بودجه لازم برای خرید یک دستگاه لامبورگینی اونتادور یا فراری ۵۵۹ تقریباً یک‌سوم این قیمت است، انتظار می‌رود که مالک یا مالکان جدید برای خرید این خودرو‌ها اهمیت زیادی به خاص بودن آن دهند.

بیشتر بخوانید: هیولای جاده‌ها؛ طرح مفهومی Exy Monster X را ببینید +تصاویر

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید